διαβαζουν μαζι μου....

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ψυχολογική πρακτική?


Να σας πω και αυτό...












Έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο(το διαβάζει η γυναίκα του αφεντικού μου) το οποίο λέει(τίτλος) Πως να ψυχολογείτε πρακτικά τους άλλους
και,ανακαλύψτε(παρακάτω στο εξώφυλλο)τον χαρακτήρα των γύρω σας,κατανοήστε τις διαθέσεις τους και αντιληφθήτε την στάση τους προς εσάς..

Είπα μια λοιπον να το ανοίξω και να δω τι είναι αυτό τέλος πάντων που δεν βλέπουμε χωρίς να έχουμε διαβάσει το παρόν βιβλίο...

Χμμ...αλλά βρε παιδιά,είναι δυνατόν να μην μπορούμε με μια ματιά περίπου να ψηλοκαταλάβουμε τον άλλον?? ο τρόπος
που μιλάει,που κοιτάει,που κουνάει τα χέρια,το κεφάλι..οι μορφασμοί που κάνει..
είναι πολύ φανερά πόλλες φορές του τι έχουμε απεναντί μας...
τσπ....(μπήκα στον πειρασμό)

λέει λοιποοοόν...

αν δείτε κάποιον να μουτζουρώνει στο χαρτί σημαίνει ότι έχει μειωμένο ενδιαφέρον
για κάτι...
(τι λεες τώρααα??
έχω μουτζουρώσει χαρτιά εγώ..το τελευταίο καιρό ειδικά..
σκέφτομαι δε ότι πρέπει να ζητήσω ποσοστά από την ελληνική χαρτοποιϊα...)

αν πάλι λέει δείτε κάποιον να ακουμπάει την μύτη του
σημαίνει αμφιβολία,του τύπου δεν είμαι σίγουρος,ή άρνηση...
(εμένα όμως που με ταλαιπωρεί ένα άσθμα και μια αλεργία μη νομίσετε ότι
αμφιβάλω κάθε στιγμή,κάθε λεπτό...προσπαθώ να αποφύγω το φτέρνισμα κάθε φορά που την ακουμπάω...)
και την αμφιβολία μου την δείχνω με δίπλωμα των χειλιών και με κάτι
ξεψυχισμένα μμμ,χμμ,εεεε......

παρακάτω...
Ερωτοτροπία(χααα)
πρακτικές κινήσεις γυναίκας που ερωτοτροπεί..
ο ανεπαίσθητος κυματισμός της λεκάνης(έκφραστικότατο εε?)
μπροστά στο αρσενικό
το αργό σταύρωμα και ξεσταύρωμα των ποδιών και
το χάδι στο μέσα μέρος του μηρού,της γάμπας αλλά και στο γόνατο..
χαχα,εμένα μου λεεες?
τι να πει και η καημενούλα του απέναντι γραφείου.. όλο
σταυρώνει και ξεστραβώνει,χαϊδεύει και ξεχαϊδεύει μήπως
και το παιδί που της πάει τον καφέ ρίξει κανά βλέφαρο....
αλλά πουου αυτός...τα μάτια στον καφέ...μη χαλάσει κιόλας,
έκανε κόπο να τον φτιάξει...
οι δε άντρες λέει
φτιάχνουν τα ρούχα τους και ρίχνουν το σαγώνι τους
προς τα πάνω και εμπρός για να δείξουν τον εαυτό τους..
βρε να δεις δίκιοοοοο....όλη μέρα στο cafe δίπλα μας
δεν έχει αφήσει πελάτισσα για πελάτισσα
να ξεφύγει από τους οφθαλμούς του..να σου και διορθώνει
κάθε φορά τα ρούχα του..(ααχ φουκαρά τι έπαθες)

Αυτοέλεγχος..
λέει...Η χρήση του αυτοελέγχου είναι όπως τα φρένα σ'ένα τρένο.
είναι χρήσιμα όταν ανακαλύψετε πως έχετε πάρει λάθος κατεύθυνση,
αλλά τελείως επιβλαβή όταν η κατεύθυνση είναι σωστή..
η κίνηση που το προδίδει δε,είναι το να βάζει κανείς τα χέρια
του πίσω να τα σταυρώνει και να σφίγγει την παλάμη..
χμμ,εγώ πάλι μπροστά τα σταυρώνω την στιγμή που τον έχω και ευτυχώς εκεί που πρέπει(στην δουλειά δηλαδή..γιατί συναισθηματικά δεν τον κατέχω
είναι αυτό που λένε up and down...)

Τσπ...
ωραία μας τα λέτε κύριε τέτοιε μας!!
αλλάα από παιδιά τα ξέρουμε αυτά..


Any way...αυτά τα ολίγα περί ψυχολογικής πρακτικής...
ας μην γράψω και άλλα,έχουμε και δουλειές να κάνουμε...




Μάκιαααα λοιπόν..
κ...αι
να προσέχετε.....γενικώς..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άλλες σκέψεις..