διαβαζουν μαζι μου....

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Να σε δω να γελάς... Vol2





Και τι κοστίζει στο κάτω κάτω ,λέω εγώ, ένα χαμόγελο????
Γιατί δηλαδή να μην το βρίσκουμε άφθονο παντού??? 
Δίπλα,παράδιπλα, απέναντι, λίγο πιο κάτω, έστω κ μέσα από μια οθόνη βρε αδερφέ. .
... αληθινό όμως εεε??!!...όχι εκείνο ,το με δυσκολία βγαλμένο και κάπως παραμορφωμένο στα χείλη...,με τα μάτια λοξά και τα χέρια στις τσέπες... Για το άλλο λέω..

 Εκείνο...... που όταν το αντικρίζεις ανοίγεις  τα μάτια σου διάπλατα, παίρνεις μια ωραία βαθιά ανάσα , σηκώνεις τα χέρια σου ψηλά
και "αγγίζεις" τον ουρανό!!!

Αυτό εννοώ, ξέρετε εξάλλου και σεις γιατί το έχετε σίγουρα δει και νιώσει!!!

Μερικές φορές λοιπόν σκέφτομαι,ότι τα πιο απλά και εύκολα πράγματα , (αυτό το ωραίο και γλυκό χαμόγελο πχ), χωρίς καν να το πάρουμε είδηση και απορροφημένοι από μία καθημερινότητα ,τα χάνουμε στο πέρασμα των χρόνων...   και φυσικά δεν καταλαβαίνουμε πότε και πώς συμβαίνει αυτό..
Εγώ να σας πω συνεχίζω και τραγουδάω, άλλοτε δυνατά και άλλοτε δυνατότερα(όμως πάντα παράφωνα 😂😂)!!!!

🎶🎶Να σε δω να γελάς,
να σε δω να μου γελάς
Μια στιγμή κι αν χαθεί
τότε ο χρόνος θα πει το γιατί....🎶🎶


Χμμμμ,σας έχω όμως και κάτι επιστημονικό ....
φαντάζομαι κάποιοι ότι το ξέρετε ήδη (μη νομίσετε οτι είμαι ο επιστήμων εγώ,προσφάτως το διάβασα ) .... 17 μυς χρειάζονται  στο σώμα μας για ένα χαμόγελο!! 17 ολόκληροι μυς!!!!
.. δεν είναι φοβερό???? γιατί αν το σκεφτούμε και διαφορετικά , είναι ένας άψογος τρόπος να γυμναζόμαστε κιόλας!!!

Συμπέρασμα δεν θέλωω να σας πω τελειώνοντας τις σκέψεις μου.. Εσείς ξέρετε...
Λίγους στίχους όμως θα  ..σας ψυθιρισω


".....Κλείσε τα μάτια σου, τραγούδησέ μου
Όλος ο κόσμος είναι εδώ
Χαμογέλα να σε δω
Κάνε γύρω πανικό
Κοίτα γύρω το χαμό,
Χαμογέλα να σε δω

Έλα λοιπόν να σε κεράσω
τα μυστικά μου να σου πω
Καίω το χρόνο πριν με κάψει
κ όλα πίσω τα πετώ

Χαμογέλα να σε δω
Κάνε γύρω πανικό
Κοίτα γύρω το χαμό,
Χαμογέλα να σε δω

Καλό σας-μας βράδυ!!!!
Την αγάπη μου και τα φιλιά μου πάντα!!!!

4 σχόλια:

  1. ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΓΥΡΟ ΠΑΝΙΚΟ.ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ.
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ, ένα δίκιο το έχεις 🤔
      Πολλές καλημέρες και σε σένα!!!!💐❤️

      Διαγραφή
  2. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή, όμορφη χρονιά Αννούλα μας :)
    Με πολλά χαμόγελα :)

    Σε φιλώ,
    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλες σκέψεις..