διαβαζουν μαζι μου....

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

.......κάνω το αχ να ξεχαστώ........

Πόση στεναχώρια μπορεί να αντέξει μια ψυχή?

πόση πίκρα?



πόση απογοήτευση??

γιατί όλες οι καλές στιγμές χάνοντε στην παρουσία
μιας κακής?





και γιατί υπάρχει τόση πολύ κακία γύρω μας?
από που προέρχεται? 
γιατί επιμένουν να πληγώνουν κάποιοι?


γιατί κανείς δεν βλέπει το καλό?








και αυτός ο κόμπος στον λαιμό δεν λέει να φύγει....


Καλό "ταξίδι" να κάνετε όλοι σας και 
να μην ξεχνάτε  ότι αγαπάτε.....

10 σχόλια:

  1. Ποιός σε πείραξε πές μου!

    μα έρχονται πάντα τόσα όσα αντέχουμε..

    υπομονή..
    τί άλλο να σου πώ;
    α, ένας ασπασμός στο χέρι..

    καλό ξημέρωμα :)

    και χαμογέλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thank's καλέ μου Εύρυ...

    Ευτυχώς έχω και σένα....
    παραείμαι ευαίσθητη σε κάποια και αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλό....κι αν κάποιες στιγμές λέω ότι είμαι δυνατή το μόνο που κάνω τελικά είναι να εθελοτυφλώ και να μην παραδέχομαι ότι δεν είμαι...

    Μάκια πολλά....καλό σου Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σηκωνόμαστε, πλένουμε μουτράκι και προχωράμε...τα χαμόγελα έρχονται...
    Ολόγλυκα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τις ιδιες ερωτησεις κανω χροοοοοοονια τωρα....απαντηση ακομααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί?

    άμα το βρεις πες το και σε μένα σε παρακαλώ..

    την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ANAZHTHΣH...
    αυτό είναι το επιθυμητό...αλλά πολύ φοβάμαι ότι ένας πόνος μένει και δεν λέει να περάσει εύκολα...

    όπως και να'χει όμως συνεχίζουμε να υπάρχουμε και να ελπίζουμε..
    για κάτι καλύτερο..για έναν κόσμο χωρίς μίσος,ιδιοτέλεια,σκληρότητα....για έναν κόσμο πάνω απ'όλα όχι υποχθόνιο...

    τα φιλιά μου πάντοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ψυχασθενή ξανθιά..

    μαζί να βρούμε όχι την απάντηση, ("κουραστική" η αναζήτηση της),αλλά την ηρεμία της ψυχής...
    να απομακρύνουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα ότι μας χαλάει, μας πληγώνει και μας πάει πίσω...

    Μάκιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. inMUSIClost...

    σου δίνω την υπόσχεση μου...
    αν ποτέ καταλάβω όλα αυτά τα "γιατί",αν βρω την απάντηση, να την πω...

    ως τότε όμως καλή δύναμη σε σένα αλλά και σε όλους μας..

    Φιλιαά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ταξίδι για... ;;

    γιατί κανείς δε θέλει να δει; γιατί κανείς δε θέλει να πιστέψει; γιατί όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μην ξεχνας να αγαπας..
    μπορω να το αλλαξω σε "ν'αγαπας το οτι ξεχνας"..

    θα σου απαντησω με λιγους στιχους απο Crimson glory ομως..

    "Only nightmares are real..
    Confusion conceals ,the only reason
    for the feelings you can't hide.."

    θα το καταλαβεις το νοημα..
    σε φιλω γλυκα και να μου προσεχεις καλη μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλες σκέψεις..