διαβαζουν μαζι μου....

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Και ότι ήμουν έτοιμη να πω ότι
όχι,δεν τις μπορώ τις Δευτέρες..
δεν τις θέλω...
δεν την μπορώ την δουλειά Δευτεριάτικα..
είναι σαν να είμαι αλλά και να μην είμαι εκεί..
κάτι σαν αυτόματος αλλά μη υλικός διακτινισμός ένα πράμα!
(μα τι σας λέω πρωί-πρωί εε?)

αλλά τελικά είναι και κάποιες που
είναι όμορφες...ή τουλάχιστον γίνοντε όμορφες..
εκεί που δεν το περιμένεις..
έτσι ξαφνικά....
 για αλλού ξεκινάω και αλλού πάω..
και ευτυχώς όχι σαν το "παράπονο" της Αρβανιτάκη..


κάπως έτσι λοιπόν και η σημερινή...


πολύ πολύ καλημέρεεες λοιπόν σε όλους!!  και όπως
λέει το πολύ όμορφο τραγούδι του Kώστα.."..dream away don't wait for the night.....
 (πραγματικά μου έφτιαξε πολύ την διάθεση)

Mάκιααα!!!

4 σχόλια:

  1. κι εγω παθαινω με τις δευτέρες αλλά τον γιο μου δευτέρα τον συνέλαβα
    κι ετσι άλλαξα άποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χεχεχε.. μολις συνειδητοποιησα οτι ειχες κανει αναρτηση το πρωι καλη μου!!

    τελικα πρεπει να σε ανεβασε οντως πολυ το κομματι..

    "hello ,you can open your eyes.. we're almost there..
    can you feel all the energy.. there's magic everywhere.. "

    πολλα πολλα φιλια.. για τις μικρες ωρες που συνηθιζω να σ'επισκε-φ-τομαι.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί οι Δευτέρες να ναι λίγο άχαρες συνήθως μερικές φορές όμως μπορούν να γίνουν πολύ όμορφα ξεκινήματα...Πάντα τετοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειααά σε όλους..
    ήθελα να πω ότι πάντα διαβάζω τα σχόλια σας και χαίρομαι που είστε εδώ..απλά ο χρόνος είναι τόσο περιορισμένος που κάποιες φορές ακόμα και να γράψω ένα "γεια" μου φαίνεται βουνό...

    σας στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου..πάντοτε!!..

    καλό σας βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άλλες σκέψεις..